Concept unic de mobilier comercial de tip insula. Reteaua Mysu perfume.
Lansata in toamna lui 2020, marca autohtona de parfumuri MYSU vizeaza segemntul middle-market si isi propune sa ofere o aroma la un pret accesibil dar sa intruneasca tot odata caracteristicile unui parfum unic, de calitate superioara.
Adoptand o strategie de lansare bazata pe deschiderea concomitenta a 27 de puncte de vanzare in galerii comerciale cunoscute si un show-room, a aparut nevoia unui concept unitar de mobilier comercial de tip insula care sa reflecte atat imaginea acestei case de parfumuri dar sa raspunda si unor cerinte de ordin practic si functional:usurinta in exploatare si intrtetinere, rezistenta la uzura ca urmare a actiunii mecanice specific zonelor de trafic ridicat, expunere a produsului si securitate.
Lansarea simultana a 27 de insule comerciale nu a ridicat doar problema existentei unui concept solid dar si a unui partener fabricator de mobilier care sa aiba capabilitatea tehnologica de a furniza in termen si de calitate o asemenea cantitate de mobilier.La recomandarea unor beneficiari anterior de mobilier comercial, proprietarii casei Mysu au ales ca furnizor compania Atvangarde, companie ce a furnizat atat conceptul de design, partea de engineering si project management cat si fabricatia respectiv montajul mobilierului in locatii.
Materialele din care au fost fabricate insulele au fost alese astfel incat sa tina cont atat de considerentele estetice ale conceptului dar si de cele functionale, de rezistenta la uzura si de intretinere.Astfel, elementele de mdf vopsit prelucrate CNC se integreaza armonios in ansamblul general fabricat modular din melamina gri antracit si sticla securizata.Siglele Mysu de pe fronturile din mdf vopsit au fost executate din tabla de otel debitata laser si vopsite in camp electrostatic.
Pentru a pune in valoare imagina produselor s-a optat la o expunere acestora pe polite de sticla securizata si un system de iluminat puternic de tip LED.
Design: Atvangarde Design Team