Mobilier magazin pantofi pentru multibrandul Otter in Mega Mall Bucuresti

Amenajare spațiu comercial realizat integral de D3/Abstract Design pentru Otter într-un concept nou al cărui scop este punerea în valoare a produsului și creșterea vizibilității pentru brand. În acest sens  s-a optat pentru o abordare minimalistă, în linii simple, drepte pentru mobilier comercial astfel ca, în proiectul Otter s-a reușit un exercițiu de imagine fără a utiliza neapărat materiale scumpe și fără a încărca inutil conceptul.

Fiecare zonă a fost gândită astfel încât “încărcarea” spațiului cu marfă să fie uniforma și mai mult de atât, fiecare colecție, marca sau model să fie evidențiate fără a avea un aer înghesuit. Se pune astfel accent pe expunere, pe valoarea produsului pe cantitate.

Mobilier vitrina. Întreaga fațadă a magazinului a fost gândită astfel încât să atragă atenția imediat: visual-uri de mari dimensiuni, mobilier expunere vitrină în trepte, din pal melaminat alb, închideri de contur din sticlă vopsită neagră.

Mobilier perimetral. Pentru a scoate în evidență produsele s-a optat pentru un fundal alb luminat cu proiectoare orientabile, din panouri expunere pal melaminat încadrate de pereți vopsiti antracit. Aceste panouri se alternează cu back wall-uri, oglinzi și visual-uri. Expunerea propriu-zisă de produs se face pe polițe volumetrice produsul fiind iluminat din polița de deasupra. Colecțiile de genți sub prezentate tot pe polițe volumetrice dar iluminarea se face de jos în sus prin sticla șablată suport. Centrată pe intrarea magazinului regăsim zona de încălțăminte casual. Aici s-a apelat la utilizarea unor elemente de impact visual mare care să scoată în evidență produse cheie atât sub formă de casete luminoase iluminate cu LED-uri în contur cât și pe evidențierea mărcilor de pantofi expuse. Fiind o zonă mai “relaxata” s-a optat în alegerea tipului de mobilier pentru panori expunere slatwall ce permit flexibilitate de merchandising și expunere generoasă de produs. Întreaga zonă este marcată cu un visual generos cu logo-ul “Urban casual”.

Mobilier de camp. Sub forma de insule expunere din pal melaminat, volumetrice  ce păstrează ideea de prezentare în trepte ca și mobilierul din vitrine au o dublă funcționalitate: mobilier de câmp pentru expunere și banchete de probă în același timp. Aceste elemente gravitează în jurul unei piese realizată din 9 elemente sub formă de prismă rectangulară realizată prin îmbinări la 45 de grade din pasl melaminat antracit pentru expunerea modelelor de top. Deasupra regăsim, în oglindă alte 9 volumetrii din tablă vopsită în câmp electrostatic ce încorporează 9 corpuri de iluminat de tip spot pentru a pune în evidență modelele expuse.

Cash desk și retro desk. Păstrează ideea generală a magazinului de design funcțional și minimalist: realizat prin îmbinări la 45 de grade, culoare antracit pentru a se evidenția pe fundalul alb al magazinului încorporează toate elementele necesare: sertar bani, sertare documente, spații depozitare pungi și taguri de alarmă, unitate PC și casă de marcat. Tejgheua este de culoare albă și se întoarce peste frontul antracit al counterului. În spate retro deskul de culoare albă cu polițe și cutii din sticlă lipită UV are o dublă funcționalitate: expunere accesorii și depozitare.

Mobilier expunere accesorii: le regăsim în mai toate categoriile de mobilier magazine. Încadrate de back wall-uri sau panouri perimetrale sub formă de mobilier expunere curele, sau ca mobilier de câmp sub forma de insulă cu panouri slat wall și accesorii metalice pentru expunere.

Galerie foto

S-ar putea sa te intereseze si...